
6 sierpnia 2020
Podsumowanie prac Zespołu ds. weryfikacji projektów
Zespół ds. weryfikacji projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego Bielska-Białej na 2021 rok zakończył prace związane z opiniowaniem projektów mieszkańców.
Po zapoznaniu się z merytorycznymi opiniami właściwych Rad Osiedli, wydziałów Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych, Zespół na swoich posiedzeniach w dniach 23, 28 i 30 lipca 2020 r. zaopiniował złożone propozycje projektów i wydał stosowne rekomendacje.
W toku analizy projektów członkowie Zespołu skorzystali z możliwości wysłuchania zaproszonych Autorów projektów, co do których pojawiły się uzasadnione wątpliwości związane z oceną możliwości i zakresu wykonania zaproponowanego zadania lub które otrzymały negatywną opinię merytorycznych wydziałów Urzędu Miejskiego.
Rekomendacje Zespołu ds. weryfikacji projektów zostały zamieszczone w opublikowanych poniżej tabelach wraz z odpowiednim ID zadania, imieniem i nazwiskiem Autora, tytułem zadania, zweryfikowaną kwotą szacunkową oraz stosowną opinią.
W tabeli znajdują się opinie pozytywne, opinie pozytywne z uwagami (obie kategorie oznaczają rekomendację projektów do etapu głosowania mieszkańców Bielska-Białej) oraz opinie negatywne. W przypadku każdego projektu podano zweryfikowaną szacunkową kwotę realizacji zadania.
Zespół ds. weryfikacji projektów zaopiniował łącznie 69 złożonych projektów. Opinię pozytywną i pozytywną z uwagami uzyskało 51 projektów, natomiast opinię negatywną Zespół wydał w 18 przypadkach.
Odwołania od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów
Autorzy projektów z opinią negatywną mogą skorzystać z możliwości odwołania się do Prezydenta Miasta od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów w terminie do 14 sierpnia 2020 r. włącznie (od dnia niniejszej publikacji listy wszystkich pozytywnie i negatywnie zaopiniowanych projektów, tj. od 7 sierpnia 2020 r.).
Uchwała Rady Miejskiej Nr IX/165/2019 z dnia 10 czerwca 2019 r. stanowi w § 8 ust. 1 i 2, że:
„W terminie 7 dni od dnia opublikowania Informacji (...), Autorowi projektu negatywnie opiniowanego służy prawo do wniesienia pisemnego odwołania do Prezydenta Miasta”.
„Prezydent Miasta rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od daty wpływu odwołania do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej i ostatecznie rozstrzyga w sprawie umieszczenia projektu na liście projektów do głosowania oraz informuje pisemnie Autora projektu o sposobie rozpatrzenia odwołania”.
Ważne
-
• 162 kB *.pdf
-
• 149 kB *.pdf
-
• 171 kB *.pdf
-
• 154 kB *.pdf
-
• 151 kB *.pdf
-
• 147 kB *.pdf
-
• 178 kB *.pdf
-
• 149 kB *.pdf
-
• 216 kB *.pdf
-
• 136 kB *.pdf
-
• 146 kB *.pdf
-
• 221 kB *.pdf
-
• 171 kB *.pdf
-
• 152 kB *.pdf
-
• 152 kB *.pdf
-
• 160 kB *.pdf
-
• 224 kB *.pdf
-
• 183 kB *.pdf
-
• 166 kB *.pdf
-
• 219 kB *.pdf
-
• 145 kB *.pdf
-
• 149 kB *.pdf
-
• 144 kB *.pdf
-
• 225 kB *.pdf
-
• 219 kB *.pdf
-
• 151 kB *.pdf
-
• 381 kB *.pdf